Friday, May 17, 2013

Life Is Unpredictable But Beautiful Last Part

Sabtu (Setengah Hari)
#INILAH MUKA INESEN ADIK BERADIK RUL NI#pembuli tegar!!!
HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeH

Lalalala,setelah Setel naik menatang@chairlift tu disamping bergambar gaya bebas!Apa lagi blahlah balik rumah!kau hengat nak bermalam kat Bukit Merah ke..Banyak cekadak!!hahaa otw balik Kami singgah di Sungai Perak(otw balik tadak eskolator pulak R&R ni dah RnR sebelah sini sengal betul)..tett memandang jam sudah 6.30 minit petang,kami tunggulah maghrib..alang-2 jamak kan!!ngee dapatlah membantai asam dengan pelam!!(mual kuasa 4 waktu balik letih kut hahaha Never Say Never) yang kuciwanya pelam hanya ada asam tanpa kuah rojak..asamboi betul!!hewhew.

Sempat temuramah Putera Shahrul..apa perasaan punya anak dan bergelar seorang bapa!!aaaaaaaaaaa bila masanya aku nak ada anak ni!grr..lepastu ramai pulak budak-2 comel lalu lalang///aku bukan boleh budak comel-2 ni..rasa nak kugigit je!!hehehehe mereka sweet tembun dan dan dan mendamaikan hati!!evillaugh juga..hahaha makan-2 gosip-2 pangkah-2 kutuk-2 dan perkara-2 sewaktu dengannya..(eh heheh ampun kalau aii ada terkata u oll ye) haha..

Ok saya Sayang Cikgu Shahrul Dengan Cikgu Lin..mereka baik.saya je yang sengal..*terOff topik jap!!adehla...selepas solat jamak makan makanan berat sikit!!time ni Geram gila denga Rul 2 orang ni(Putera Shahrul dengan Adinda Yasrul la sapa lagi..aku je MIR kat belakang tanpa ada sikit pun bunyi rul,ul,atau huruf l)haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..mentang-2 otak mahasiswa kuasa 8..menyakat pandai ye...dalam keta masing-2 kucubit gaya BebaS..PadaN MukA..hahahaha kalau masa tu boleh kekal,kita tentu pilih saat-2 bahagia!!dan tetap mahu saat itu berulang-2..but it will never happen!!haaaaaaaaaaaaaaaa semput aku mengarang

JUmSAb 10110513

No comments:

Post a Comment